خواص بی نظیر هات چاکلت گانودرما
نوشته شده توسط : امیر عباس

هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های پرطرفدار و بسیار خوشمزه در جمعیت جوانان است. هات چاکلت گانودرما خواص درمانی بسیار زیادی بر سلامتی بدن دارد.

خواص بی نظیر هات چاکلت گانودرما

فواید قهوه هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های گوارا و بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است. این نوشیدنی از شکلات ذوب شده و یا پودر کاکائو تهیه شده و بسته به ذائقه افراد با آب و یا شیر ترکیب می گردد. مخلوط کردن این نوشیدنی با عصاره قارچ گانودرما، ایده ای بسیار پرطرفدار و جذاب است و می تواند خواص درمانی شکلات را دو صد چندان نماید.
قارچ گانودرما و خواص آن

قارچ گانودرما از جمله گیاهان طبیعی و بسیار پرطرفدار در طب سنتی چین و آسیای شرقی بوده و دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. قارچ گانودرما تاثیرات بسیار مفیدی بر عملکرد قلب و عروق داشته، قادر به تقویت سیستم ایمنی، افزایش عملکرد دستگاه گوارش، کمک به سلامت پوست و مو و بهبود سلامت کلیه ها می باشد. امروزه از این قارچ به عنوان افزودنی در لوازم آرایشی بهداشتی و خوراکی های مختلف استفاده شده و تهیه هات چاکلت گانودرما یکی از نوشیدنی های بسیار گوارا و لذت بخش به شمار می آید.

(تصویر 1)
فواید قهوه هات چاکلت گانودرما

این محصول فاقد کافئین است و دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. ترکیب کاکائو و عصاره قارچ گانودرما در کنار یکدیگر، یک معجون شگفت انگیز خلق نموده که قادر به کاهش استرس، تنش و فشارهای روحی روانی در مصرف کنندگان بوده و می تواند ریسک ابتلا به افسردگی و مشکلات روحی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. فواید هات چاکلت گانودرما میزان اکسیژن رسانی به مغز و تمامی ارگان های بدن را افزایش داده و احساس نشاط، سرخوشی و سرزندگی را در افراد ایجاد می نماید. این نوشیدنی بی نظیر تاثیر فوق العاده ای بر افزایش میزان جریان خون داشته و می تواند ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته های مغزی را به شدت کاهش دهد. نوشیدن روزی یک فنجان از فواید هات چاکلت گانودرما در فصول سرد سال، تاثیر بسیار زیادی بر کاهش بدخلقی ها و افسردگی های فصلی داشته و می تواند مشکلات شایع کبدی از جمله کبد چرب را تا حد بسیار زیادی مرتفع نماید. این نوشیدنی با تنظیم فشار و قند خون، از بروز تصلب شرایین پیشگیری نموده و سلامت قلب را تضمین می نماید. یکی یکی از اصلی ترین فواید هات چاکلت گانودرما، کمک به سیستم گوارش بدن، پیشگیری و درمان سوء هاضمه، افزایش جریان خون در سیستم گوارشی، افزایش هضم و جذب غذا و پیشگیری از بروز یبوست می باشد.

(تصویر 2)
منع مصرف هات چاکلت با عصاره گانودرما

توصیه می شود افرادی که سابقه آلرژی های تنفسی و پوستی به مصرف کاکائو و یا قارچ گانودرما دارند، در مصرف این نوشیدنی میانه رو بوده و در خصوص نوشیدن آن با پزشک مشورت نمایند. مصرف هات چاکلت با عصاره گانودرما در بیماران دیابتی، افراد دارای مشکلات انعقادی خون و زنان باردار و شیرده مطلقا ممنوع است.

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: